close

原本就很喜歡Kelly Clarkson,昨天突然聽到感觸很深,特地找出來回味一下

一首歌、一部電影能有相同的共鳴,才能感動人心

Because of you 這句歌詞隨著聲音,在我腦海中繞來繞去

Breakaway、Behind These Hazel Eyes、Since U Been Gone、A Moment Like This超級推薦





I will not make

The same mistakes that you did

I will not let myself

Cause my heart so much misery

I will not break

The way you did, you fell so hard I've learned the hard way

To never let it get that far



* Because of you I never stray too far from the sidewalk

 Because of you I learned to play on the safe side so I don’t get hurt

 Because of you I find it hard to trust not only me, but everyone around me

 Because of you I am afraid



I lose my way

And it’s not too long before you point it out

I cannot cry

Because I know that’s weakness in your eyes

I’m forced to fake

A smile, a laugh, every day of my life

My heart can’t possibly break

When it wasn’t even whole to start with



I watched you die

I heard you cry every night in your sleep

I was so young

You should have known better than to lean on me

You never thought of anyone else

You just saw your pain

And now I cry in the middle of the night

For the same damn thing



Because of you I never stray too far from the sidewalk

Because of you I learned to play on the safe side so I don’t get hurt

Because of you I try my hardest just to forget everything

Because of you I don’t know how to let anyone else in

Because of you I’m ashamed of my life because it’s empty

Because of you I am afraid

Because of you


我不會 重蹈你的覆轍 我不會 讓我自己心煩憂苦

我不會潰退 像你一樣跌的那麼重 我已學到教訓 不會讓情況惡化



* 因為有你 我從不離人行道太遠

 因為有你 我學會要注意安全才不會受傷

 因為有你 我只相信自己很難相信別人 因為有你,我擔心害怕



我迷失了方向 你很快的提醒我 我不能哭 因為會成為你眼中的弱者

我被逼著要擠出 每一天裡的每個微笑,每個笑聲

我的心不可以碎 反正一開始它就不完全



我看著你的生命褪去 聽到你每晚在夢中哭喊

當時我那麼年輕 你應該知道不應該太依賴我

你從不幫別人想 只在意自己的痛 現在我也在半夜哭喊 為了同樣的原因



因為有你 我從不離人行道太遠 因為有你 我學會要注意安全才不會受傷

因為有你 我竭盡心力要忘記一切 因為有你 我不知要如何接納其他人

因為有你 我的生命空虛讓我感到羞愧 因為有你,我擔心害怕 因為有你














-----
arrow
arrow
    全站熱搜

    ntsuyoshi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()